موفقیت در فروش اینستاگرام

ایران وب

زمانی که یک کسب‌ و کار کوچک را راه اندازه کرده اید، بازاریابی موفق می ‌تواند تمام تلاش های شما را به موفقیت تبدیل کند. با این حال، یک بودجه بازاریابی بزرگ هرگز نمی ‌تواند اولویت فوری برای سرمایه‌ محدود شما باشد.

خوشبختانه، رسانه های اجتماعی دنیای بازاریابی را به درجه خاصی از دموکراتیک تبدیل کرده‌ اند. رسانه هایی مانند فیس بوک، توییتر‌ و اینستاگرام، فرصتی را برای رسیدن به مخاطبان هدف فراهم می کنند.

در بین تمام رسانه های اجتماعی، اینستاگرام برادر کوچک هیولاهایی مثل فیس بوک و توییتر است. تنها حدود ۷۰۰ میلیون کاربر فعال در اینستاگرام حضور دارند، این در حالی است که در فیس بوک میلیاردها کاربر فعال وجود دارد.

بسیار خوب، حالا می خواهیم در مورد چگونگی تبدیل اینستاگرام به عنوان بستری برای رشد کسب و کار شما بپردازیم و راهکارهایی که در زمینه جذب دنبال کننده ها یا همان فالوورهای اینستاگرام مفید هستند را نیز یادآور شویم.با راهنمایی های مجموعه ایران وب این کارها را انجام دهید

راهنمای ایران وب برای انتخاب تصاویر

تصاویر حرفه ای را انتخاب کنید

تصاویری که برای پست های خود انتخاب می کنید بسیار مهم هستند. مغز ما می‌ تواند تصاویر را ۶۰۰۰ بار سریع ‌تر از نوشتن پردازش کند، و ما ۹۰ درصد از کل اطلاعات خود را از تصاویر می‌ گیریم. از آنجا که پست‌ های شما تنها برای لحظاتی در نگاه آگاهانه کاربر باقی خواهند ماند.

اینستاگرام دیگر تصاویر شما را به عنوان یک مربع ساده ارائه نمی دهد بلکه امکان انعطاف پذیری بیشتری با جهت ها /اندازه های تصویر مختلف فراهم می کند. با این وجود ، اگر می خواهید عکس موردنظر همانطور که می خواهید نمایش داده شود ، می توانید اندازه پیکسل های تصویر را در یک بسته قبل از بارگذاری در اینستاگرام تغییر دهید.

آنچه در تصاویر خود می گنجانید ، بخشی از استحکام برند شما است. شما می خواهید بین محصولات خود و سبک زندگی کاربر ارتباطی موثر ایجاد کنید. د

شما باید مردم را به تعامل با محتوای خود ترغیب کنید.

  1. یک بیزینس پروفایل (Business Profile) ایجاد کنید.

به عنوان صاحب این کسب ‌و کار کوچک، ممکن است احساس کنید که شما چهره شرکت تان هستید. بنابراین، تبلیغ کسب ‌و کار تان از طریق اکانت شخصی اینستاگرام خود شما ممکن است ایده خوبی به نظر برسد.

هر چند این یک ایده مناسب است، اما می تواند یک پیام تجاری متناقض را به مشتریان شما ارسال ‌کند. ” هر چیزی که در اینجا می ‌خوانید بر اهمیت یک برند سازگار تاکید می‌ کند. ”

در نتیجه شما باید یک حساب تجاری بهینه یا یک بیزینس پروفایل را راه‌ اندازی کنید. بهینه ‌سازی در اینجا چه معنایی دارد؟ این به این معناست که باید انتخاب ‌های آگاهانه انجام دهید تا این انتخاب ها از برند کسب ‌و کار تان حمایت کند.

بیوگرافی ، تصویر پروفایل شما، لینک به وب سایت شرکت و … همگی باید کاملا برای نشان دادن نام تجاری شما آماده باشند. از آن جایی که تصویر پروفایل همیشه در کنار پست های شما دیده می شود باید به گونه ای واضح و قابل شناسایی باشد.

هنگامی که بیزینس پروفایل به درستی تنظیم شد، باید به عنوان عضوی فعال از جامعه اینستاگرام حضور پیدا کنید. به نقل از ایران وب شما باید دنبال آن دسته از مشتریانی باشید که در فضای شما محکم و ثابت هستند.

بیش از حد افراد را فالو نکنید ، چرا که این می تواند معکوس عمل کند. افراد را به صورت گزینشی به لیست مخاطبانتان اضافه کنید.