فروش در اینستاگرام  و افزایش فروش با با چند روش ساده

شاید روزهای اولی که اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی بر پایه عکس و تصویر متولد شد .

هیچ کسی فکر نمیکرد که بعد از مدت کوتاهی به یک بازار آنلاین فروش محصولات و برندسازی برای کسب و کارها تبدیل شود و فروش در اینستاگرام یکی از اولویت های اصلی برندها و کسب و کارهای زیادی شود .

 

 فروش در اینستاگرام  و افزایش فروش با با چند روش ساده

شاید روزهای اولی که اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی بر پایه عکس و تصویر متولد شد .

هیچ کسی فکر نمیکرد که بعد از مدت کوتاهی به یک بازار آنلاین فروش محصولات و برندسازی برای کسب و کارها تبدیل شود و فروش در اینستاگرام یکی از اولویت های اصلی برندها و کسب و کارهای زیادی شود .

با فروش در اینستاگرام کسب و کارتان را متحول کنید

بنابراین این روزها اینستاگرام به یک بازار پر رقابت برای فروش محصولات و خدمات تبدیل شده است که اگر کمی هوشمندی به خرج بدهیم و بتوانیم ترفندهای جذب فالوور در اینستاگرام و اعتماد سازی مخاطب ها را یاد بگیریم به راحتی می توانیم روزانه میلیون ها تومان کسب درآمد از اینستاگرام کنیم.

 نکته مهم و کاربردی برای افزایش فروشفروش در اینستاگرام

1- فروش در اینستاگرام نیاز به جلب اعتماد مخاطب دارد

جلب اعتماد در اینستاگرام مهم ترین چیزی است که مشتری لازم دارد به خاطر این که باید جنسش را بخرد و باید جنسی را که می خرد را با اعتماد کامل بخرد

راه های ایجاد اعتماد و اطمینان مخاطب در اینستاگرام :

  • واقعی باشید :سعی کنیم در قسمت بیوگرافی از خودمان و از شخصیتمان و اطلاعاتی از خودمان به جا بگذاریم که مشتری خیالش اسوده باشد و به ما اعتماد کند

فروش در اینستاگرام نیاز به محتوای تصویری خوب دارد

طوری محتوا گذاری کنیم که پس از انتشار همه به سوی ما خیره شوند

افزایش فروش در اینستاگرام به کمک تصاویر خوب

علاوه بر این اگر محصول تان نیاز به توضیحات بیشتر در خصوص جنس ، ابعاد ، وزن یا انواع رنگ و.. دارد حتما در کپشن یا آلبوم عکس تان این  محتواها را هم جایگزین کنید .

  •  برای فروش در اینستاگرام همیشه در دسترس و ایمن باشید

همانطور که گفتیم این روزها مخاطب و فالورها به سختی می توانند به یک برند و کسب و کاری در فضای آنلاین وخصوصا در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام اطمینان کنند .برای اطمینان گرفتن از مشتری باید همیشه در دسترس باشیم

  • آمارهایی از نقش اینستاگرام در بازاریابی، تبلیغات و فروش 

بحث فروش و بازاریابی و نحوه انجام آن همانند سایر مفاهیم مهم کسب‌وکار به مرور زمان دچار تغییر می‌شود. در سالیان اخیر با ظهور شبکه‌های اجتماعی و اهمیت بحث بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، بحث فروش در این شبکه‌ها از جمله فروش در اینستاگرام بسیار اهمیت پیدا کرده است.

  • محبوبیت ایسنتاگرام در ایران چقدر است؟ 

امروزه بیشتر افراد در ایران با این شبکه محبوب در ارتباط هستند و به نوعی مورد حمایت یا محبوبیت و حتی فروشندگی را در اینستاگرام را دارند پس می توان به طور فرضی 70 %برای ایران را تخمین زد

سوال فوق در ذهن بسیاری از افرادی است که قصد فروش محصول در شبکه اجتماعی را دارند. نگاهی به فعالیت کسب‌وکارهای شخصی و خصوصی در شبکه‌های اجتماعی اکثر کشورها نشان می‌دهد که فارغ از نام کشورها، برخی محصولات با ماهیت مشترک و مشابه در اینستاگرام به فروش می‌رسد.

  • و اما لباس در اینستاگرام 

راه‌اندازی پیج فروش لباس در اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین ترندها برای فروش محصولات در این شبکه اجتماعی است. این مساله دو دلیل اساسی دارد. ابتدا آنکه، زنان بخش قابل توجهی از کاربران آن را تشکیل می‌دهند. این گروه از مشتریان علاقه زیادی به وب‌گردی و مشاهده طرح‌ها و انواع مختلف لباس دارند

فروش لوازم آرایشی 

لوازم بهداشتی و آرایشی از جمله محصولات دیگری است که خرید آن در شبکه‌های اجتماعی مختلف طرفداران زیادی دارد. در اینجا هم نباید نقش تعیین‌کننده و جمعیت بالای زنان در میان کاربران اینستاگرام را فراموش کرد.

 لوازم دکوری منزل 

وسایل شیک و دکوری از دیگر محصولاتی بوده که قابلیت فروش بالایی در این شبکه اجتماعی دارند. دلیل اصلی این موضوع، قابلیت تصاویر و عکس‌ها در معرفی این وسایل است. چرا که محصولات از جمله محصولاتی هستند که افراد از طریق دیدن و مشاهده آن، ترغیب به خرید می‌شوند.

به عنوان مثال، فروش لوازم دکوری و فانتزی آشپزخانه از جمله این نمونه‌هاست

اکسسوری در اینستاگرام 

ساعت در بین مردم جایگاه خاصی دارد ما می توانیم و یا نمونه ای مثل دستبند یا انگشتر بفروشیم

 فروش صنایع دستی 

در ایران صنعت هایی به طور متفاوت و جذاب مورد محبوبیت مردم قرار دارد  که میتوان در اینستاگرام مدل های آن ها را فروخت