همه چی آرومه

۲۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

مهاجرت به کشور مکزیک

مهاجرت به کشور مکزیک به منظور زایمان، تولد فرزند، تحصیل، کار و… از طرق مختلف و شناخته شده برای ورود به این کشور ممکن می باشد.

مهاجرت به مکزیک

افراد خارجی جهت مهاجرت به مکزیک از روش های گوناگونی می توانند اقدام کنند تا به این کشور ورود کنند و به اقامت کشور مکزیک دست یابند. از جمله راه هایی که برای این امر وجود دارد می توان از طریق ازدواج، تحصیل، کار و… را نام برد. این مقاله توسط محققان موسسه حقوقی ندای عدالت در رابطه با همین موضوع نوشته شده است تا کم و بیش به انواع روش های مهاجرت به کشور مکزیک آشنایی یابید. در نتیجه بتوانید با در نظر گرفتن شرایط فعلی خود و شرایط اقامت در کشور مکزیک، بهترین گزینه مهاجرتی را انتخاب نمایید و آینده شغلی و زندگی خود و خانواده را تضمین کرده و درخشان سازید. از این رو توصیه می گردد به مطالعه مقاله تنظیمی ذیل بپردازید تا اطلاعات جامعی را به دست آورید.

مهاجرت به مکزیک از طریق ازدواج

افراد خارجی می توانند از طریق ازدواج با یکی از اتباع یا شهروندان مکزیکی موفق به مهاجرت به مکزیک شده و اقامت این کشور را به دست آورند بنابراین از این طریق کارت سبز برای فرد خارجی که همسر وی اقامت مکزیک را دارد یا از شهروندان این کشور است، صادر می گردد. این فرآیند بین 6 ماه الی یک سال به طول می انجامد. ناگفته نماند که مواردی مانند قانونی و واقعی بودن ازدواج بایستی برای سفارت ثابت گردد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا میرهادی

مهاجرت سرمایه گذاری در شیلی

ندای عدالت  راهنمای مهاجرت سرمایه گذاری در شیلی را برای شما  فراهم می کند شما برای مهاجرت سرمایه گذاری در شیلی به شیوه ثبت شرکت یکی از روش های متداول برای متقاضیان جهت اخذ ویزای سرمایه گذاری این کشور نیاز دارید کشور شیلی با توجه به موقعیت جغرافیایی آن و نزدیکی به کشورهای آرژانتین و پرو، یکی از بهترین روش های دریافت ویزا جهت مهاجرت سرمایه گذاری در شیلی است. یکی از مزایای مهم ثبت شرکت در کشور شیلی، امکان اقامت در این کشور است. در ضمن از این طریق امکان افتتاح حساب در کشور شیلی فراهم می شود. افرادی که اقامت کشور شیلی را داشته باشند، می توانند در کشورهای آمریکای لاتین و آمریکای مرکزی تردد کنند و حتی امکان ورود به کشور ایالات متحده آمریکا را خواهند داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا میرهادی

ندای عدالت و مهاجرت کانادا

ندای عدالت

حقوق ماهیانه کار در  کانادا

اطلاع از حقوق ماهیانه کار در کانادا 2020 از اهمیت فوق العاده برای ایرانیان برخوردار است چراکه امسال نیز کانادا مقصد شماره یک مهاجرتی ایرانیان محسوب می شود. به همین دلیل نیز نگارش حاضر بر پایه آخرین اطلاعات و داده های اداره آمار کانادا (Statistics Canada) تدوین و ارائه می شود. امیدواریم مطالب ارائه شده  از ندای عدالت پاسخگوئی سوالات شما بوده و همانند راهنمای عملی مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.

  • نرخ بیکاری در کانادا 2020 چقدر است؟
  • حداقل دستمزد کارگران در کانادا چقدر می باشد؟
  • پردرآمدترین مشاغل کانادا کدامند؟
  • شرایط اخذ ویزای کار کانادا 2020 به چه صورتی است؟

شرایط کلی مهاجرت به کانادا در سال 2020

در اینکه کانادا از همان قدیم الایام مقصد مهاجرتی شماره یک در دنیا مطرح بوده است شکی نیست.  این شهرها شامل:

  • ریچموند، استان بریتیش کلمبیا
  • کالگری، استان آلبرتا
  • برلینگتون، استان اونتاریو

کانادا همچنین کشوری با شاخص تعادل کار- زندگی بالاتر از استاندارد جهانی است.

مهاجرت کاری به آتلانتیک

از سال 2017 شروع شد و با توجه به شرایط ساده آن در قیاس با برنامه اکسپرس انتری (Express Entry) مورد توجه قرار گرفت. هدف از این برنامه این است که نیروهای متخصصی به 4 استان آتلانتیک یعنی استان های نیوبرانزویک، نیوفاندلند، نوا اسکوشیا و جزیره پرنس ادوارد، جذب شوند. با جذب نیروهای متخصص به استان های آتلانتیک رشد اقتصادی این استان ها پیشرفت چشم گیری خواهد داشت چرا که کسانی که از این طریق به کانادا مهاجرت می نمایند ملزم هستند در این استان ها اقامت و کار کنند نه سایر استان های کانادا. می باشد

این در حالی است که 4 استان ذکر شده در بالا که به عنوان استان های آتلانتیک شناخته می شوند به واسطه داشتن سواحل با اقیانوس اطلاس غالبا آب و هوای معتدل اقیانوسی دارند چرا که آب های گرم معمولا سرمای هوا را تا حدی متعادل تر و قابل تحمل تر می کنند. مساعد بودن شرایط آب و هوایی و عدم وجود سخت گیری هایی که در سیستم ورود سریع یا همان اکسپرس انتری کانادا وجود دارد سبب شده مهاجرت به کانادا از طریق کار در آتلانتیک طرفداران زیادی پیدا کند. در این مقاله که توسط تیم ترجمه موسسه حقوقی ندای عدالت تهیه شده است در خصوص مهاجرت کاری به آتلانتیک در سال 2020 توضیحاتی ارائه گردیده و به سوالات ذیل پاسخ داده شده است:

  • مهاجرت کاری به آتلانتیک در سال 2020 چگونه است؟
  • شرایط کاری در آتلانتیک به چه صورت است؟

چگونگی مهاجرت کاری به آتلانتیک

یکی از مهم ترین نکات در خصوص مهاجرت کاری به آتلانتیک داشتن پیشنهاد شغلی رسمی از کارفرمایان تایید شده از سوی دولت کانادا می باشد. البته معمولا زمانی که صحبت از کار در کانادا به میان می آید از افراد انتظار می رود به این منظور در سیستم ارزیابی تاثیر بر بازار کار یعنی LIMIA شرکت نمایند و امتیازات لازم را اخذ کنند. در حالی که برای کار در آتلانتیک تنها کافی است افراد از کارفرماهایی که کانادا تایید کرده یا اصطلاحا Designated Employer پیشنهاد شغلی رسمی داشته باشند. ق

  1. خارجی هایی که علاقه مند هستند با پیدا کردن کار در استان های آتلانتیک به این حوزه مهاجرت کنند.
  2. کارفرمایانی که می خواهند نیروهای متخصص خارجی را استخدام نمایند و ظرفیت های مورد نیاز را در نظر گرفته اند.
  •  

منطقه آتلانتیک کانادا و مهاجرت به آن

قبل از پرداختن به پروژه مهاجرتی آتلانتیک (AIPP) و تشریح جزئیات این برنامه مهاجرتی به کانادا و نیز شرایط کاریابی در این منطقه، بهتر است ابتداء با این منطقه از کشور کانادا و شرایط زندگی در آن آشنا شویم. منطقه آتلانتیک یا به انگلیسی Atlantic Canada منطقه جغرافیایی متشکل از 4 استان واقع در ساحل اقیانوس اطلس به استثنای استان کبک می باشد.

پس فرآیند کاریابی در پروژه آتلانتیک برای متقاضیان کار در استان های چهارگانه مذکور از اهمیت بسزایی برخوردار است. ما در ادامه همین مقاله به تحلیل فرآیند کاریابی در پروژه آتلانتیک درطی 3 مرحله اساسی می پردازیم.

فرآیند 3 مرحله ای کاریابی در پروژه آتلانتیک

در این طرح مهاجرتی نسبتا جدید کارگر خارجی (چه ماهر و چه نیمه ماهر) می تواند در قالب پروژه آتلانتیک با کارفرمای معین ارتباط برقرار کرده و زمینه استخدام مستقیم خود را فراهم کند. پس در این پروژه نه نیازی به LIMA (گزارش ارزیابی اثرگذاری بر بازار کار در کانادا) و نه نیازی به وب سایت های کاریابی یا موسسات کاریابی نیست!

پروژه مهاجرت به آتلانتیک (AIP) و شرایط آن

در هیمن ابتدای کار بایستی به کارگران ماهر یا نیمه ماهر خارجی و نیز به فارغ التحصیلان دانشگاهی از چهار استان منطقه آتلانتیک کانادا (یعنی نیوفوندلند و لابرادور، جزیره پرنس ادوارد، نیوبرونزویک و نوآ اسکوشیا) این مژده را داد که آنها از طریق پروژه آتلانتیک براحتی می توانند اقامت دائم کانادا را دریافت کنند.  در پروژه مذکور متقاضیان ذی صلاح ابتداء بایستی یک پیشنهاد کاری (Job Offer) از کارفرمای معین در منطقه آتلانتیک کانادا داشته باشند.

بررسی لیست مشاغل مورد نیاز پروژه آتلانتیک

لازم است در همین ابتداء بدانید که اخیرا فرآیند درخواست پروژه مهاجرت به آتلانتیک (AIP) بسیار آسانتر شده است. چراکه 3 تا از 4 استان آتلانتیک کانادا لیست کارفرمایان معین یا Designated Employers و مشاغل مورد نیاز پروژه آتلانتیک را در سال 2020 منتشر کرده اند. این کار این مزیت را دارد که متقاضیان به راحتی می توانند ضمن جستجوی مشاغل موردنظر خود همچنین با کارفرمای مربوطه نیز در تماس مستقیم باشند. با این حساب، از طریق دریافت پیشنهاد کاری موفقیت آمیز فرآیند مهاجرت به آتلانتیک شروع می شود. در واقع زمانیکه کافرمای معین به شما پیشنهاد کاری بدهد، او به شما فرم پیشنهاد کاری به شهروند خارجی یا فرم IMM 5650 را می دهد و شما بایستی:

  • از شرایط استخدام لیست شده در دسته بندی مشاغل ملی (NOC) مطمئن شوید
  • از صلاحیت خود در قالب برنامه های سه گانه پروژه آتلانتیک مطمئن شوید
  • فرم پیشنهاد کاری به شهروند خارجی یا فرم IMM 5650 را تکمیل، امضاء و کپی آنرا نگه دارید

مشاغل مورد نیاز پروژه آتلانتیک در پرنس ادوارد

برای درخواست اقامت دائم در جزیره پرنس ادوارد از طریق پروژه مهاجرتی آتلانتیک (AIP) شما حتما بایستی یک شغل مورد تاییدی در کانادا از کارفرمای اهل این جزیره داشته باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا میرهادی

بازاریابی داده‌محور چیست؟

ایران وب وواژه داده محور

داده‌ها ارزشمندترین دارایی ما در عصر دیجیتال هستند. به کمک داده‌های جمع‌آوری شده از مخاطبین و اطلاعاتی که از این داده‌ها استخراج می‌کنیم، می‌شود استراتژی‌های بازاریابی را بهبود بخشید، آن‌ها را اصلاح یا تقویت کرد و در آخر بهینه‌ترین راهکار بهبود کسب و کار را در پیش گرفت.

با توجه به گسترده شدن و رشد روزافزون فعالیت‌های حوزه دیجیتال مارکتینگ، استفاده هم‌زمان از همه ترفندهای بازاریابی غیرممکن شده است. حتی اگر استفاده هم‌زمان از همه این ترفندها ممکن باشد نیز، پرداختن کورکورانه به تمام آن‌ها درست نیست. انتخاب یک استراتژی خوب، درست و متناسب با مخاطبین و شرایط کسب و کار، اولین قدم موفقیت است.

یک مدیر دیجیتال مارکتینگ خوب، وظیفه دارد بهترین استراتژی‌های بازاریابی را شناسایی کند و به کار بگیرد. اما چگونه می توان گفت کدام استراتژی، بهترین گزینه برای کسب و کار شما است؟ بازاریابی داده‌محور به این سوال پاسخ می‌دهد. در این پست ایران وب، قصد دارید درباره بازاریابی داده‌محور، دلایل اهمیت و مزایای آن در دنیای تبلیغات، تکنیک‌های لازم برای بازاریابی داده‌محور و مثال موفقی از اجرای آن صحبت کند.

بازاریابی داده‌محور چیست؟

برای اتخاذ بهترین تصمیم‌ها و ارائه بهترین محتوا و تبلیغات باید شناخت کاملی از جامعه مخاطبین خود داشته باشیم. ب داده‌های حاصل از تعامل با مشتریان و مطالعه رفتار آن‌ها، تا زمانی که تحلیل و بررسی نشوند، ارزشی ندارند. با تحلیل چنین داده‌هایی می‌توان اطلاعات ارزشمندی همچون انگیزه‌ها، خواسته‌ها و ترجیحات مشتریان را به دست آورد و از آن‌ها برای بهبود جایگاه کسب و کار استفاده کرد. بازاریابی داده‌محور از این اطلاعات برای تدوین بهترین استراتژی بهره می‌برد.

بازاریابی داده‌محور روشی برای بازاریابی است که در آن داده‌های به دست آمده از طریق تعامل با مشتریان و مطالعه رفتار آن‌ها را تحلیل می‌کنند و متوجه الویت‌ها، نیازها و ترجیحات‌شان می‌شوند. در این شیوه بازاریابی، به دنبال بهینه‌سازی و هدفمند کردن رسانه‌ها و رساندن پیام‌های مرتبط و تاثیرگذار به جامعه مخاطبین‌مان هستیم. با کمک ایران وب و اطلاعات ارزشمندی که بر محوریت داده‌ها کسب کرده‌ایم، می‌شود استراتژی‌های بازاریابی را بهبود بخشید و به ایده‌آل‌های مشتری، نزدیک‌تر شد. این شاید همان مسیری باشد که در آخر درآمد و سود ما را چند برابر می‌کند.

امروزه شرکت‌ها و سازمان‌های بسیاری، بازاریابی و تبلیغات داده‌محور را جایگزین شیوه‌ها قدیمی بازاریابی کرده‌اند و به کمک آن در حال رشد و پیشرفت هستند. اگر تا کنون در مقابل پیوستن به جریان‌های داده‌محور مقاومت کرده‌اید و به استراتژی‌ها بازاریابی مبتنی بر داده نپرداخته‌اید، وقتش است که با آن هم‌مسیر شوید. چرا؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا میرهادی

اهمیت طراحی سایت در دیجیتال مارکتینگ

اهمیت طراحی سایت در دیجیتال مارکتینگ

به گفته کارشناسان  ایران وب امروزه تقاضا برای طراحی سایت میان کسب و کار ها بسیار زیاد است. کمتر مجموعه ای است که برای معرفی کسب و کار خود سایتی طراحی نکرده باشد یا حداقل به فکر این موضوع نباشد، شاید بتوان محور افزایش این تقاضا را افزایش روزافزون کاربران در دنیای دیجیتال دانست. روزانه چند نفر از مشتریان بالقوه یک کسب و کار در فضای دیجیتال به سر می برند؟ مشخصا پاسخ این سوال هر مدیر و صاحب کسب و کاری را به فعالیت در دنیای دیجیتال ترغیب می کند.

تمامی مدیران و صاحبان کسب و کار ها که با برنامه ریزی اصولی برای بازاریابی محصولات و خدمات خود اقدام می نمایند، دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال را در اولویت کاری خود قرار داده اند، دیجیتال مارکتینگ شامل تمامی فعالیت ها و اقداماتی است که در راستای بازاریابی در فضای دیجیتال انجام می شود. راهکارهای متفاوتی برای بازاریابی و جذب مشتریان در دنیای دیجیتال وجود دارد، بسیاری از کارشناسان بازاریابی معتقدند، طراحی سایت اهمیت و جایگاه زیادی در بازاریابی دیجیتال باشد، در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم.

چرا طراحی سایت در دیجیتال مارکتینگ مهم است ؟

به نقل از شرکت ایران وب طراحی سایت دروازه ورود و فعالیت کسب و کار شما در دنیای دیجیتال است، شما می توانید با داشتن سایت پویا و پر محتوا مخاطبان زیادی را از دنیای دیجیتال جذب نمایید و در دید مشتریان باشید. شک نکنید بیشتر مشتریان شما، قبل از خرید در دنیای دیجیتال به دنبال خدمات و محصولات مورد نیاز خود می گردند.

طراحی سایت به معنای توسعه برنامه های بازاریابی به وسعت جهان، با حداقل هزینه است. ا

با طراحی سایت می توانید با مشتریان و کاربران خود ارتباط برقرار نمایید، نظر آنان را بپرسید و به سوالات آنان پاسخ دهید. سایت شما بستری مناسب برای اجرای فرایند ها و برنامه های مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری است. شما حتی می توانید با طراحی و استفاده از این بستر برای برگزاری مسابقات، جشنواره ها و … ، کاربران خود را به چالش بکشانید و ارتباطی پویا با آنان برگزار کنید.

آیا طراحی سایت حرفه ای در دیجیتال مارکتینگ اهمیت دارد؟

برای پاسخ به این سوال اول باید بدانیم منظور از طراحی سایت حرفه ای چیست؟ طراحی حرفه ای صرفا به معنای طراحی با گرافیک زیبا یا پیچیده نیست. طراحی حرفه ای سایت از جنبه های متعددی قابلیت بررسی دارد. برای مثال در یک طراحی حرفه ای سایت ارتباط با کاربر که UI نامیده می شود و تجربه کاربر که UX نامیده می شود، به نحوی طراحی و اجرا می شود که بتوانید مخاطبین بیشتری را برای سایت خود جذب نمایید. یعنی مخاطب هم از طراحی و زیبایی سایت شما لذت ببرد و هم تجربه خوبی در استفاده از سایت شما داشته باشد.

طراحی حرفه ای صرفا به معنای طراحی با گرافیک زیبا یا پیچیده نیست.

در طراحی سایت حرفه ای لازم است تا اصول سئو نیز رعایت شود. رعایت اصول سئو به معنای رعایت نکاتی است که باعث می شود شما در اولویت موتورهای جستجو قرار بگیرید و از آنجایی که عمدتا مشتریان خدمات و محصولات مورد نیاز خود را از طریق موتورهای جستجو، می یابند بودن در اولویت این موتور ها می تواند در بازاریابی دیجیتال محصول و خدمات شما بسیار اهمیت داشته باشد.

بیشتر بخوانید  پشتیبانی سایت چیست؟ چرا یک سایت به پشتیبانی نیاز دارد؟

در طراحی سایت حرفه ای، رعایت اصول بازاریابی و برند سازی نیز انجام می شود.

طراحی حرفه ای سایت در مسائل بسیار متعدد دیگر، همچون رتبه بندی سایت نیز می تواند تاثیرات زیادی داشته باشد.

ایران وب

اهمیت امنیت در طراحی سایت

حال که تصمیم به طراحی سایت گرفته اید، تصور کنید سایتی بسیار خوشنام و شناخته شده برای کسب و کار خود دارید که روزانه توسط تعدادی زیادی از کاربران و مشتریان بالقوه شما مورد بازدید قرار می گیرد، به صورت کاملا ناگهانی، بازدیدکنندگان به صفحه شما مراجعه می نمایند وبا سایتی هک شده مواجه می شوند. چقدر امکان دارد دوباره به سایت شما بازگردند؟ چقدر زمان و هزینه برای بازیابی سایت مورد نیاز است؟

مشخص است که امنیت یکی از مهم­ترین فاکتورها در طراحی و مدیریت سایت است و در صورتی که یک طراحی اصولی و البته پشتیبانی سایت حرفه ای داشته باشید، می توانید از بسیاری از جهات امنیت سایت خود را تامین نمایید.

جذب کاربران و طراحی سایت

همانطور که  کارشناس ایران وب گفته ، طراحی سایت حرفه ای و در نظر گرفتن اصول مربوط به ارتباط کاربر و تجربه کاربر در طراحی ، می تواند تاثیر زیادی در جذب کاربران داشته باشد اما فراموش نکنید برای اینکه بتوانید به اهداف تعیین شده در برنامه های بازاریابی دیجیتال دست یابید، لازم است تا برای جذب کاربران و تبدیل آنان به مشتری وفادار برنامه ریزی جدی داشته باشید. حال که سایت کسب و کار خود را ایجاد و راه اندازی کرده اید، لازم است تا برای تامین محتوای مفید و کاربر پسند، برنامه ریزی نمایید. محتوای سایت یکی از تاثیرگذارترین عوامل بر جذب کاربر و البته سئو سایت شماست.

شما می توانید با کمک ایران وب  از شبکه های اجتماعی نیز برای جذب کاربر برای سایت خود استفاده نمایید.

سوالات برای انتخاب نوع طراحی سایت

نمونه ای از سوالات عبارتند از این که چه نوع سایتی مورد نیاز شماست؟ سایت استاتیک یا دینامیک.  کاربری سایت شما چه خواهد بود؟ سایت شرکتی، فروشگاهی ، خبری و ….

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا میرهادی

الو آیفون و نحوه کد دادن به دکودر

الو آیفون و نحوه کد دادن به دکودر

الو آیفون

به نقل از الو در ساختمانهایی که آیفون های تصویری زیادی دارند و از پنل کدینگ به جای نامبرینگ استفاده می کنند نیاز است که به واحدها کد اختصاص داده شود. برای اینکار هیچ کدام از آیفونهای تصویری چهار سیمه قابلیت کد دهی به آیفون را ندارند و ما مجبور به استفاده از دکودر در نصب آیفون تصویری و این مدل از سیستم هستیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا میرهادی

مهاجرت کاری کانادا

بسیاری از افراد تمایل دارند از راه های مختلف نظیر تحصیل، ویزای کاری کانادا و سرمایه گذاری، تولد، ازدواج و غیره برای ورود اقدام نمایند. می توان گفت ویزای منتخب مهاجرتی ایرانیان ویزای کاری کاناداست. یکی از پرطرفدارترین و کم هزینه ترین ویزاهای کشور کانادا، ویزای کاری کانادا می باشد. اصولا مهاجرت از طریق ویزای کاری، یکی از بهترین روش های مهاجرتی به شمار می رود زیرا علاوه بر اینکه هزینه خاصی را در پی ندارد، بلکه درآمد نیز خواهد داشت. مهاجرت به کشور کانادا از طریق تحصیل در کانادا یا کار در این کشور می تواند گزینه مناسبی برای اخذ اقامت موقت یا دائم این کشور محسوب شود. در این راه اما سوالاتی وجود دارد که ذهن افراد را به خود مشغول می دارد:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا میرهادی

الو آیفون راهنمای درب بازکن برقی

الو آیفون راهنمای نصب و تعمیر آیفون تصویری و صوتی:

دسته ی اول آیفون های صوتی :

این سیستم که اولین نسل آیفون ها بوده،امروزه خودش به انواع مختلفی تقسیم میشه که در ادامه عرض میکنم.

اجزای سیستم آیفون های صوتی:

1.منبع تغذیه:

داخل این مدل از سیستم چون مدارات الکترونیکی وجود دارند و برای تغذیه به برق جریان مستقیم و ولتاژی در حدود 6 یا 12 ولت نیاز دارند، باید از منبع تغذیه مخصوص آیفون ها استفاده کنیم.

چون در وهله ی اول برق شهر که یک برق جریان متناوب هست رو با استفاده از یکسوکننده هایی که داره تبدیل به برق جریان مستقیم کنه و در وهله ی دوم با استفاده از ترانس های کاهنده ایی که داخلش تعبیه شده ولتاژ 220 ولت شهر رو به 6 یا 12 ولت کاهش بده.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا میرهادی

ندای عدالت و راهنمای کشور لیتوانی

ندای عدالت راهنمای مهاجرت به لیتوانی

ندای عدالت موسسه ای برای لیتوانی کشوری کوچک در شمال شرقی قاره اروپا است که یکی از کشورهای حوزه شنگن محسوب شده و مهاجرت به لیتوانی می تواند کلید ورود به کشورهای پیشرفته اروپایی باشد. راه های مختلفی برای ورود به این کشور وجود دارد که بسته به شرایط متقاضیان متفاوت می باشد. یکی از مهم ترین راه های ورود به لیتوانی، اخذ ویزا و اقامت از طریق کار است. از سوی دیگر سرمایه گذاری و گاه تحصیل در این کشور راه های دیگری است که منجر به مهاجرت به لیتوانی می شود که باید با توجه به قوانین کشور در این خصوص مورد بررسی قرار گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا میرهادی

دیجیتال مارکتینگ دقیقاً چیست؟

ایران وب به عنوان  کارشناس دیجیتال مارکتینگ را موقع کار کردن دیده‌اید؟ ساعت‌ها خیره می‌شود به مانیتور، کلیک و تایپ می‌کند. هرکس نداند فکر می‌کند مشغول یللی تللی کردن است اما همان لحظاتی که به مانیتور خیره شده و قهوه‌اش را مزه مزه می‌نوشد مشغول فروش میلیونی یا حتی میلیاردی است. چه شغل خوبی است مگه نه؟ شما هم می‌خواهید بدانید این دیجیتال مارکتینگ چیست و دقیقاً چه کار می‌کنند؟

دیجیتال مارکتینگ در یک کلام یعنی بازاریابی با ابزارهای دیجیتال. حالا این که وقتی دیجیتال مارکتر به مانیتور خیره شده دقیقاً چه کار می‌کند؟ با چه ابزارهایی سر و کله می‌زند؟ و چطور محصول یا خدمات می‌فروشد داستانی طولانی است که در ادامه توضیح دادیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا میرهادی