همه چی آرومه

۴۵ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

5 راه برای فروش تاثیرگذارتر در اینستاگرام

 تاثیرگذارترین راه ها برای فروش

فروش در اینستاگرام:هیچکس از تبلیغات در شبکه های مجازی خوشش نمی آید، پس پیامتان را بدون اظهار اینکه شما چیزی میفروشید فراهم کنید.اینستاگرام با داشتن 700 میلیون کاربر فعال در ماه و بیش از 200میلیون کاربر فعال روزانه در استوری ها، یک قدرت در میان شبکه های اجتماعی جهان به حساب می آید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا میرهادی

چگونه محصولات خود را در اینترنت بفروشیم؟ | نوین مارکتینگ

فروش در اینستاگرام با نوین مارکت :

بهترین راههای تبلیغات آنلاین را میشناسید؟ می دانید دنیای بسیار روبه  رشد اینترنت چه سفره عظیمی از تبلیغات را برای شما پهن کرده و منتظر ورود کسب و کار شما به این دنیای زیباست؟من در این مطلب می خواهم آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین مارکتینگ را به شما معرفی کنم که می تواند بهترین راهکارهای ممکن  در دنیای دیجیتال مارکتینگ را به شما معرفی کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا میرهادی

اینستاگرام و رفع محدودیت هایش:

اینستاگرام و رفع محدودیت هایش:

اگر روی لینک این مقاله کلیک کرده‌اید، به‌احتمال زیاد از لایک کردن و کامنت گذاشتن در اینستاگرام محروم شده‌اید. اکشن بلاک اینستاگرام موضوع جدیدی نیست و اخیرا آمار آن به دلایل مختلف افزایش هم یافته است.

در این مقاله، روش‌هایی را برای رفع بلاک در اینستاگرام بیان می‌کنیم. هرچند اینستاگرام چنین اقدامی را برای جلوگیری از سوءاستفاده‌ی ربات‌ها و اشاعه‌ی اسپم‌ها انجام می‌دهد، اما گاهی اوقات این مشکل گریبان‌گیر کاربران عادی هم می‌شود. اگر شما هم یکی از همین کاربران عادی هستید که به این مشکل برخورده‌اید، ادامه‌ی این مقاله را بخوانید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا میرهادی

تعمیر باتری آیفون

باتری تمام گوشی های موبایل به مرور زمان با افت کیفیت شارژدهی رو به رو می‌شود و کاربر را ملزم می‌کند تا نسبت به تعویض آن وارد عمل شود. آیفون 5S اپل هم از این مسئله مستثنا نیست.اما چطور می‌توانیم تعمیر باتری آیفون 5S اپل را با اطمینان انجام دهیم؟ سرویس موبایل کمک این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا تعمیر باتری آیفون 5S اپل را با کمترین هزینه ممکن و در کوتاه‌ترین زمان انجام دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا میرهادی

عمر باتری گوشی موبایل

طول عمر باتری موبایل به معنای اندازه‌گیری عملکرد باتری گوشی و طول عمر آن است که با چندین روش قابل اندازه‌گیری است: زمان شارژ نگه‌داشتن گوشی با یک بار شارژ کامل کردن، تعداد میلی‌آمپر ساعت برآورد شده توسط شرکت سازنده و تعداد چرخانه‌های شارژ تا رسیدن به پایان عمر مفید باتری گوشی (عمر کلی باتری).

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا میرهادی

روش های تست سلامت باتری آیفون

روش های مختلفی برای تست سلامت باتری آیفون ها وجود دارد که می‌توانید از آن ها استفاده به عمل آورده و وضعیت باتری آیفون خود را مورد ارزیابی قرار دهید. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی بهترین روش های تست و بررسی سلامت باتری آیفون های اپل بپردازیم

مقدمه

جنس باتری هایی که در گوشی های موبایل از آن ها استفاده می‌شود، لیتیوم یونی است. باتری های لیتیوم یونی در حال حاضر بهترین نوع از باتری های قابل شارژ هستند و تکنولوژی بهتری در این زمینه معرفی نشده که جایگزین باتری های لیتیوم یونی شود. آیفون های اپل هم از همین نوع باتری ها بهره می‌برند، اما باتری های لیتیوم یونی یک اساسی دارند و آن مربوط به کم شدن توان و ظرفیت آن ها با گذر زمان می‌شود! متاسفانه این مسئله امری اجتناب ناپذیر هست و تمام باتری های لیتیوم یونی با گذر زمان و قرارگیری در سیکل های شارژ متعدد به تدریج ظرفیت و توان خود را از دست خواهند داد.

البته این مسئله با سرعت بسیار پایینی رخ می‌دهد و باتری های لیتیوم یونی بعد از گذشت چند سال ظرفیتشان ممکن است در حدود 20 الی 40 درصد کاهش پیدا کند. در این مواقع خواهد بود که شما نیاز به تعویض باتری گوشی خواهید داشت. اما یک سوال جالب! چطور می‌توانیم سلامت باتری آیفون خود را بررسی کنیم؟ به بیان دیگر چطور می‌توانیم بفهمیم که باتری آیفون ما چقدر از توان و ظرفیت اصلی و اولیه خود را از دست داده است؟ خوشبختانه روش های خاصی برای انجام این بررسی وجود دارد که در ادامه این مطلب می‌خواهیم به آموزش آن ها بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک و معرفی روش های تست و بررسی سلامت باتری آیفون های اپل همراه باشید.

بررسی سلامت باتری از طریق منوی تنظیمات

سیستم عامل iOS این قابلیت را دارد که در مواقع بحرانی هشداری برای نشان دادن وضعیت عملکرد نه چندان خوب باتری آیفون را در منوی تنظیمات گوشی ارائه کند. بنابراین شما می‌توانید به منظور تست و بررسی سلامت باتری آیفون خود از این ویژگی سیستم عامل iOS استفاده کنید. بدین منظور کافیست وارد بخش Settings شده و گزینه Battery را انتخاب نمایید. اگر در این بخش هشداری با عنوان نمایش داده شده در عکس زیر دیدید، بدان معنا است که باتری آیفون شما دچار مشکل شده و نیاز به تعویض یا سرویس شدن دارد.

اما اگر هیچ عبارت مشابه عبارت زیر در مسیر یاد شده وجود نداشت، باتری آیفونتان مشکلی ندارد. متاسفانه در این روش جزئیات دقیق باتری ارائه نمی‌شود و این موضوع اصلا جالب نیست. لازم به اشاره است که در جدیدترین نسخه های سیستم عامل iOS، اپل بخشی تحت عنوان Battery Health را هم به منوی تنظیمات این سیستم عامل اضافه کرده که با مراجعه به آن می‌توانید ظرفیت و وضعیت عملکرد باتری دستگاه را مشاهده و بررسی کنید. این ویژگی هنوز در مرحله بتا (Beta) قرار دارد اما بسیار کاربردی خواهد بود.

بررسی سلامت باتری آیفون با برنامه Console App در مک بوک ها

اگر به مک بوک های اپل دسترسی داشته باشید، با استفاده از برنامه Console App می‌توانید سلامت و وضعیت باتری آیفونتان را بررسی کنید. برنامه Console App به طور پیش فرض روی مک بوک های اپل نصب است، بنابراین برای اجرای آن نیازی به دانلود و نصب برنامه وجود ندارد. کافیست نام آن را در مک بوک خود جستجو کنید و سپس آن را اجرا نمایید. سپس آیفونتان را با کابل مناسب به مک بوک متصل کنید. حالا مثل عکس فوق در بخش بالا و سمت راست برنامه Console App و فیلدی که در این قسمت ارائه شده است، عبارت batteryhealth را تایپ کنید (دقت کنید که فاصله‌ای برای تایپ لغات وجود نداشته باشد).

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا میرهادی

ماهیت حقوقی اجاره به شرط تملیک

مفهوم قرارداد اجاره به شرط تملیک

قرارداد اجاره به شرط تملیک از انواع عقد اجاره است اما به صورت مشروط  می باشد .

عقدی است که در آن شرط می شود، درپایان مدت قرارداد درصورت عمل مستاجر به کلیه تعهدات وی مالک عین مستاجره گردد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا میرهادی

باتری موبایل های ارائه شده در سال ۲۰۲۰

میزان دوام باتری های موبایل در شرایط مختلف بطور مستقیم با ظرفیت آن ها در ارتباط است. از این رو برندهای مختلف همواره بدنبال افزایش ظرفیت باتری تا حد مشخصی بوده و با این روش، طول عمر بیشتری برای گوشی های خود فراهم می کنند. البته کیفیت بالاتر در هر برند مختص پرچمدارها بوده و گوشی های میان رده، باتری هایی با کیفیت کمتر دارند. در این مقاله نیز به بررسی تعدادی از گوشی های قدرتمند تر پردازخته و میزان دوام باتری های آن ها را با هم مقایسه خواهیم کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا میرهادی

باتری موبایل ، بررسی بارورهای غلط و قدیمی

باتری‌های امروزی و تفاوت آن با باتری های قدیمی:

باتری های موبایل امروزی و شارژ صحیح آن ها بهتر است، خوب آنها را بشناسیم و همانند باتری های قدیمی با آنها برخود نکنیم. باتری های امروزی را لیتیوم – یونی می نامند. که در مقایسه با باتری های قدیمی نیکل – کادمیومی دارای: زمان شارژ دهی بیشتر – شارژ در سیکل های بیشتر بدون آسیب – زمان شارژگیری کمتر از ویژگی‌های بارز باتری های امروزی می باشند. اشتباهات و باورهای غلط و قدیمی را می توان بیشتر به باتری های نیکل – کادمیومی نسبت داد. که همچنان با کاربران تلفن های همراه باقی مانده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا میرهادی

اقرارنامه ملکی و اهمیت آن

اقرارنامه ملکی و اهمیت آن –  اقرارنامه چیست و در مورد آن چه می دانید؟ احتمالاً این موضوع برایتان خیلی مهم است. پس کنجکاو هستید در مورد اقرارنامه محضری ، اقرارنامه ملکی ، افرانامه فروش ملک و نظایر آن بیشتر بدانید. با ما همراهی کنید تا در مورد اقرار و موضوعات مرتبط با آن بویژه در امور مربوط به خرید و فروش ملک به صورت خلاصه نکاتی را فرا بگیریم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا میرهادی