همه چی آرومه

۱۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

از آیفون تصویری چه میدانید

آیفون تصویری چگونه کار می کند

دربازکن تصویری یا آیفون تصویری نوعی در بازکن است که در مجموعه‌های مسکونی یا تجاری نصب می‌شود تا تأمین‌کننده زنگ در، مکالمه و بازکننده در باشد. مشخصه این وسیله آن است که شخص می‌تواند فرد پشت در را ببیند و تنها اگر مایل باشد در را بر او باز کند. در بازکن‌های تصویری از لحاظ صفحه نمایش به دو نوع سیاه سفید و رنگی در سایزهای ۴٫۳ اینچ ۴ اینچ و ۷ اینچ و۱۰اینچ به بازار عرضه می‌شوند. سیستم‌های ارتباطی که ما به آن‌ها آیفون تصویری می‌گوییم، مکمل آیفون‌های صوتی قدیمی می‌باشند. آیفون تصویری می‌تواند علاوه بر اینکه صدا را منتقل کند، تصویر را نیز به مانیتور داخل ساختمان منتقل کند و این امر امنیت را نیز بالا می‌برد.

موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا میرهادی

مهاجرت به فرانسه

مهاجرت به فرانسه

در سال 2020 به بیشترین میزان خود در چند سال اخیر رسیده است. از زمان قدیم فرانسه کشوری با سیاست مرزی آزاد شناخته شده است؛ اما قبل از آن باید راه های مهاجرت به فرانسه را شناخت تا متقاضی مطمئن شود که کدامیک از راه های مهاجرت به فرانسه کم ریسک تر و کم هزینه تر می باشد. کمااینکه شهر پاریس شهری گران و پر هزینه به حساب می آید که آن هم به دلیل توریستی بدون این شهر است اما هزینه زندگی و اقامت در فرانسه آنچنان بالا نیست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱
رضا میرهادی

ایران وب و فعال سازی تگ محصول

ایران وب راهنمای اینستاگرام 

ایران وب:به تمامی مشتریان نسخه ویرایش شده اینستاگرام (فعلا فقط نسخه اندروید) برای استفاده از قابلیت های فروشگاهی اینستاگرام در ایران اهدا خواهد شد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا میرهادی

راهنمای فروش محصول در اینستاگرام

ایران وب:

به نقل از ایران وب اینستاگرام به‌عنوان پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در ایران، بستر مناسبی برای فروش محصول و کالا است.

در مقاله آموزش فروش محصول در اینستاگرام قصد داریم به راه‌ و روش‌های ایجاد فروش، نحوه فروش و پیدا کردن مشتری در این رسانه اجتماعی بپردازیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا میرهادی

مهاجرپذیری شیلی

مهاجرپذیری شیلی

ندای عدالت

مهاجرت به کشور شیلی بیشتر شده است و این موضوع بخش مهمی از روند اقتصادی را شامل می‌شود. علت این موضوع بسیار مهم و البته مشخص است. شیلی در لیست کشورهایی قرار دارد که شما با خرید ملک و همینطور اجاره خانه می‌توانید به سادگی شرایط مهاجرتی به این کشور را پیش بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱
رضا میرهادی

فروش در اینستاگرام و راهکارهای فروش

 فروش در اینستاگرام  و افزایش فروش با با چند روش ساده

شاید روزهای اولی که اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی بر پایه عکس و تصویر متولد شد .

هیچ کسی فکر نمیکرد که بعد از مدت کوتاهی به یک بازار آنلاین فروش محصولات و برندسازی برای کسب و کارها تبدیل شود و فروش در اینستاگرام یکی از اولویت های اصلی برندها و کسب و کارهای زیادی شود .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا میرهادی

ویزای آلمان و آشنایی با شهر مونیخ

ویزای آلمان و آشنایی با شهر مونیخ

برای گرفتن ویزای آلمان باید با شهرهای مهم آن آشنایی داشته باشیم

شهر مونیخ که به عنوان سومین شهر بزرگ کشور آلمان شناخته می شود، بر روی دشت های مرتفعی به ارتفاع 520 متر و در جنوب این کشور واقع شده است. مونیخ پایتخت ایالت باواریا می باشد و به عنوان شهر راهبان، شهر بزرگ ترین فستویال ها و شهر فوتبال در اروپا، شهرت یافته است. مساحت شهر مونیخ، 310.4 کیلومتر مربع می باشد و جمعیتی در حدود 1.4 میلیون نفر را در خود جای داده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا میرهادی

الو آیفون

الو آیفون و مشکلات رایج آیفون :

آیفون تصویری :

یکی از وسایلی است که در همه ساختمان ها اعم از اداری یا منازل مورد استفاده قرار می گیرد. به طوری که نمی توان ساختمانی را بدون داشتن آیفون تصویری یا صوتی، تصور کرد.همچنین از نظر امنیتی ایفون تصویری را می توان بهترین راهکار تصور کردبه دلیل آنکه آیفون تصویری بیشتر از آیفون صوتی مورد استفاده قرار می گیرد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا میرهادی

تعمیرکار حرفه ای برای نصب آیفون تصویری کوماکس

تعمیرکار حرفه ای برای نصب آیفون تصویری کوماکس

چرا آیفون کوماکس:

Commax یکی از قدیمی ترین و بهترین آیفون های تصویری محسوب می شود ، به گونه ای که این آیفون را مادر تمام آیفون های چهار سیمه در ایران می دانند. چرا که جزء بهترین و کارآمدترین مدل های آیفون طی چند سال اخیر بوده است که وارد بازار گردیده و توانسته است نظر کلیه شرکت های تولید کننده آیفون تصویری در ایران را به خود جلب و آنها را مجبور به تقلید از سیستم آیفون تصویری کوماکس کند. نصب آیفون های تصویری معمولا قسمتی از تعمیرات آیفون تصویری نیز می باشد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا میرهادی

ویزای آلمان ونحوه اخذویزا و شرایط تمکن******

راهنمای ندای عدالت برای گرفتن ویزای آلمان:

آلمان بزرگترین اقتصاد اتحادیه اروپا است و تولید ناخالص داخلی آن ۳٫۷۳ تریلیون دلار است که از این حیث در جایگاه چهارم جهان، بعد از ایالات متحده آمریکا، چین و ژاپن قرار دارد. زبان این کشور آلمانی است که سومین زبان زنده دنیا به شمار می رود و کشورهای سوئیس، لوکزامبورگ، لیختن اشتاین و اتریش زبان آلمانی را به عنوان زبان رسمی برگزیده اند. هامبورگ، فرانکفورت، دوسلدورف، برن و مونیخ، از شهر های بزرگ و مهم کشور آلمان به شمار می روند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا میرهادی