مهاجرپذیری شیلی

ندای عدالت

مهاجرت به کشور شیلی بیشتر شده است و این موضوع بخش مهمی از روند اقتصادی را شامل می‌شود. علت این موضوع بسیار مهم و البته مشخص است. شیلی در لیست کشورهایی قرار دارد که شما با خرید ملک و همینطور اجاره خانه می‌توانید به سادگی شرایط مهاجرتی به این کشور را پیش بگیرید.

مهاجرپذیری شیلی

ندای عدالت

مهاجرت به کشور شیلی بیشتر شده است و این موضوع بخش مهمی از روند اقتصادی را شامل می‌شود. علت این موضوع بسیار مهم و البته مشخص است. شیلی در لیست کشورهایی قرار دارد که شما با خرید ملک و همینطور اجاره خانه می‌توانید به سادگی شرایط مهاجرتی به این کشور را پیش بگیرید.

به نقل از گروه ندای عدالت وضعیت مهاجرپذیری کشور شیلی در سال‌های اخیر بهتر شده است و شهرداری اعلام کرده است که هر شخص می‌تواند به سادگی با خرید ملک مورد نظر افتتاح حساب در این کشور داشته باشد و مسیر اقتصادی درستی را در پیش بگیرند. 

آمار مهاجران شیلی

ندای عدالت

آمار مهاجرانی که به کشور شیلی سفر می‌کنند 11 درصد بیشتر از دوره‌های گذشته اعلام شده است. مشخص است که رتبه‌های مهاجرتی به این کشور می‌تواند بر اساس خدمات سرمایه‌گذاری مشخص شود.به گفته تیم ندای عدالت آمار مهاجرانی که ثبت شرکت در شیلی را انتخاب کرده‌اند بر اساس موقعیت جغرافیایی آنها ارزیابی شده است مشخص است که روند مهاجرتی به این کشور وابسته به شرایط تجاری بررسی می‌شود.

میزان رضایت مهاجران به شیلی

با راهنمایی هایی که ندای عدالت به شما می کند می‌توانید در کشورهای آمریکایی تردد کنید و این موضوع یکی از مهمترین دلایل مهاجرت به کشور شیلی بوده و رضایت بیش از 71 درصد از مهاجران را شکل داده است. شما به طور دائم نیاز به حضور فیزیکی ندارید این موضوع شرایط زندگی در این کشور را برای شما بسیار آسانتر می‌کند.

به سادگی به شما این امکان داده می‌شود که اقامت دائم و پاسپورت کشور شیلی را پس از 5 سال داشته باشید.

روش های مهاجرت:

ندای عدالت:یکی از روش‌های مهاجرت به کشور شیلی داشتن شرایط اقامتی است که میزان سرمایه شما را با سود همراه سازد. وقتی که سرمایه شما در کشور شیلی ارزیابی می‌شود مشخص است که سرمایه وارد فضای تجاری می‌شود و یا دولت سعی می‌کند که پیشنهاد برای ثبت شرکت را به شما دهد و این موضوع می‌تواند در یک مسیر درست برایتان اقامت دائم کشور شیلی را به همراه داشته باشد.

از طرفی اگر شخصی بخواهد برای مهاجرت به کشور شیلی دو پارت اقتصادی را در نظر بگیرد پیشنهاد اولیه دولت ورود به پروژه‌های دولتی خواهد بود.

ویزای کار و اشتغال:

مورد بعدی که در مسیر مهاجرت به کشور شیلی دیده می‌شود کار و ایجاد اشتغال است که به کارآفرینی شهرت دارد. صنایع در کشور شیلی بیشتر به سمت پیشرفته شدن حرکت می‌کنند و این رشد اقتصادی در کشور شیلی سبب می‌شود که شرایط اقامتی را به صورت دقیق‌تری پیش ببرند.

ویزای ازدواج:

ویزای موقتی ویزایی است که شما تنها با ازدواج می توانید به دست آورید پس اگر می خواهید ویزای شما دائم باشد باید به ازدواج ثابت فکر کنید

مهاجرت سرمایه گذاری به شیلی:

یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری در شیلی ثبت شرکت است. شما برای ثبت شرکت در شیلی نیاز است که مبلغ سرمایه اولیه به ارزش 15 هزار دلار داشته باشید این هزینه برای شرکت یک نفره لحاظ می‌شود و در صورتی که بخواهید دو نفره ثبت شرکت در شیلی را انتخاب کنید هزینه شما به 25 هزار دلار می‌رسد. در کل برای ثبت شرکت در این کشور زمان بین 6 الی 9 ماه در نظر گرفته خواهد شد.

مهاجرت پناهندگی به شیلی:

مهاجرت پناهندگی به شیلی | موسسه حقوقی مهاجرت Go2TR

برای مهاجرت از طریق Un کشور شیلی بدانید که راه بسیار دشواری در پیش دارید، بهتر است در ابتدا از عمق فاجعه‌ای که سبب می‌شود وارد روند پناهندگی کشور شیلی شوید اطلاع داشته باشید. برای پناهندگی در این کشور بسیار مهم است که تابعیت شما بررسی شود. تابعیت افراد در این کشور قانون مخصوصی دارد، بسیاری از ملیت‌ها شرایط برای پناهندگی در کشور شیلی را ندارند و دولت حمایت‌های لازم را بسیار محدودتر کرده است. کشور شیلی فضای عالی برای کار و زندگی است و انتخاب روش پناهندگی تنها دردسرساز بوده و مشکل‌آفرین خواهد بود.

مهاجرت از طریق همراه به شیلی:

مهاجرت از طریق همراه به شیلی | موسسه حقوقی مهاجرت Go2TRبا تحقیقاتی که تیم ندای عدالت داشته است در مهاجرت به کشور شیلی در صورتی که 1 سال از شرایط زندگی شما گذشته باشد می‌توانید همسر و فرزندان خود را برای درخواست در نظر داشته باشید و فرم مخصوص را بررسی کنید.

فرم مخصوص باید به صورتی طراحی شده باشد که سفارت متوجه شود که چقدر می‌توانید از پس هزینه‌ها بر آیید.

مهاجرت شرایط خاص به شیلی:

مهاجرت شرایط خاص به شیلی | موسسه حقوقی مهاجرت Go2TR

یکی از شرایط بسیار خوب برای مهاجرت این است که شرایط ورزشی درستی داشته باشید، این کشور هر ساله در المپیاد سرشناس بوده و جذب ورزشکاران حرفه‌ای بخش مهمی از شرایط مهاجرتی محسوب می‌شود. ورزشکاران می‌توانند در ابتدا با ویزای شرایط خاص وارد کشور شیلی شوند. مشخص است که این موضوع در سال‌های اخیر می‌تواند شاخص‌های دقیقی داشته باشد.

شهرهای مهاجر پذیر شیلی:

شهرهای مهاجر پذیر شیلی | موسسه حقوقی مهاجرت Go2TRدر صورتی که قصد دارید در کشور شیلی زندگی کنید شهر زیبای والپارایسو بهترین است. این شهر به رنگ بنفش طراحی شده است و آنقدر زیباست که قطعاً بهترین منطقه گردشگری بوده و می‌تواند یکی از گزینه‌های بسیار عالی محسوب شود. این منطقه دارای خانه‌های بسیار زیبایی است و خرید و فروش خانه در آن بسیار جذاب است. بخش بیرونی این شهر دارای شرایط خاصی برای گردشگری است. این شهر بیشترین میزان مهاجرت را به خود اختصاص داده است.

اخذ ویزای شیلی:

این کشور یکی از کشورهای حوزه آمریکای جنوبی بوده و به طور کلی کشوری بسیار مدرن و پیشرفته است. شما برای اخذ ویزای توریستی این کشور باید 20 روز کاری در نظر بگیرید، کشور شیلی دارای سفارت است و نیاز است که مراحل لازم است. نیاز است که در ابتدا به سایت سفارت کشور شیلی مراجعه نمایید و نوع ویزای درخواستی شما باید بررسی شود. به طور کلی مدارک درخواستی آماده و فرم‌ها باید به صورت دقیق مشخص شود. فرم‌ها باید به زبان انگلیس تکمیل شود. در نهایت فرم‌ها بررسی می‌شود و درخواست بررسی و مورد تأیید قرار می‌گیرد.

اخذ ویزای شیلی | موسسه حقوقی مهاجرت Go2TR

مهم است که افراد پاسپورت با حداقل دو صفحه خالی نیاز دارند. عکس متقاضی باید در یک سال اخیر اخذ شده باشد. همه مدارک باید به صورت دقیق کامل شده باشد. هزینه‌ای که برای صدور ویزا در نظر گرفته می‌شود متفاوت است و زمانی برای پرداخت آن هم در نظر گرفته می‌شود.

اخذ پاسپورت :

صدور پاسپورت در این کشور برای کسانی که به جاذبه‌های طبیعی مانند جنگل‌ها و همینطور دریاچه‌ها احترام نمی‌گذارند به هیچ عنوان صورت نمی‌گیرد. از یاد نبرید که سفارت کشور در تهران از سال 2016 شروع به کار کرده و این موضوع فضای مهاجرت به شیلی را بیشتر از قبل کرده است.